
Plānojas video?
Runājošie video tiešraidē vai ierakstā ir mūsu specialitāte.
Radīt atmosfēru, lai talants varētu justies brīvi un spētu kameras priekšā pārliecinoši reprezentēt sevi un jūsu iestādi!
Protams, video pasaule ir daudz plašāka un aicinam ieskatīties citos mūsu pakalpojumos.
Uzrunu video

Katram jau ir bijusi kaut kāda pieredze "sarunāties ar kameru". Klausītāji vai nu aizraujoši klausās tiešraidē Facebook vai Zoom, jeb solās vēlāk skatīties ierakstu pēc tā publicēšanas.
Šādiem video ir liels spēks parādīt jūsu iestādi no labākās puses ar pareizi sagatavotām gaismām studijā, labu skaņu un dinamisku video montāžu.
Produktu video

Mēs esam kādā no sociālo tīklu platformām un patērējam citu radīto video saturu.
Aktuālais jautājums vai Tavus produktus un pakalpojumus arī ir iespējams digitāli "aptaustīt" jeb redzēt video formātā gan Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin un pat TikTok.
No 2021. gada Top trends ir radīt vertikālos "Reel" jeb "Story" tipa produktu video ar kuriem notvert klientu acis un iespējams arī viņi nāks pie jums iepirkties.
Tiešraides, vebināri, meistarklases

Daži uzņēmumi mūsdienās beidzot ir notvēruši online vebināru jēgu. Tie spēj piesaistīt potenciālo klientu grupas uz video semināru un tā laikā pārdot savu pakalpojumu, vai arī veicināt diskusijas ar potenciālo klientu.
Ja jūs vēl neizmantojat mūsdienu iespējas "aiziet pie klienta" caur datoru vai telefonu, tad palaižat ļoti daudz garām! Pat ja vebinārā atkāk 50 cilvēku, atliek vien iedomāties, ka sniedzas prezentāciju telpā, kurā atrodas viņi visi.
Konferenču tehniskais atbalsts

Hibrīdkonferences ir kļuvušas par jauno realitāti un labās ziņas ir tādas, ka vairs nav nepieciešamas Lielas konferenču telpas ar sadārdzinātām izmaksām.
Jo uz vietas esošo apmeklētāju skaits ir samazinājies ļaujot iespēju pārējiem vērot attālināti. Tas savukārt palīdz samazināt telpu un citas izmaksas, lai nodrošinātu kvalitatīvāku tehnisko nodrošinājumu tiešraidei attālinātajiem klausītājiem.
TikTok un Instagram reels saturs

Sociālie tīkli no 2022. gada pārorientējas uz vertikālo video saturu. Bildes joprojām spēj pateikt tūkstots vārdu, bet video spēj notvert cilvēka uzmanību uz ilgāku laiku.
Video mūs aizkustina, izklaidē un beigās liek arī iesaitīties Tavā projektā vai kaut ko nopirkt.
Aizviet vairāk lielie uzņēmumi izmanto vertikālos video, lai izklaidētu un izglītotu savus klientus. Kā arī parādītu savu produktu unikālās īpašības, lai celtu pārdošanas rezultātus.
Sarunu raidījumi, podkāsti

Izglītot savu klientu dažādākās tēmas vairs nav nekas svešs. Uzņēmumi, valsts iestādes un pašnodarbinātie ir notvēruši nepieciešamību izglītot savus klientus un klausītājus.
Jo izglītotāks ir klients, jo labākus lēmumus viņš spēj pieņemt un tajā brīdī, kad viņš plānos veikt pirkumu, viņš atcerēsies tieši par jums. Jo sniedzāt viņam papildus vērtīgu informāciju kādā no video sarunām vai podkāstiem.